onsdag den 2. januar 2008

Modelskibe - min hobby

Ja, i disse tider kan man jo næppe klare sig uden en blog, så jeg vil da ikke skille mig ud af mængden.


Jeg vil starte med at præsentere min hobby, nemlig bygning af og sejlads med modelskibe. Jeg har bygget en del modeller gennem tiden og vil løbende give et indblik i hvilke i denne blog. Man skal jo heller ikke løbe tør for stof for hurtigt.


Nå, men primært bygger jeg modeller der udstyres med fjernstyring, som jeg sejler med i søer i området. Det giver rigtig mange gode timer i naturen med fred og ro. Af og til sammen med ligesindede entusiaster i diverse modelbådsklubber.


I dette første indlæg vil jeg blot starte med en anbefaling af den shop hvor jeg køber mine modeller, nemlig hobbi's billing boats afdeling. Altid god service og hurtig levering.

Ingen kommentarer: